АВІАКАСА "КИЙ АВІА" м. РІВНЕ, ПРОСПЕКТ МИРУ, 8: БРОНЮВАННЯ ТА ПРОДАЖ АВІАКВИТКІВ - АВІАРЕЙСИ ЗІ ЛЬВОВА : ЛЬВІВ-СТАМБУЛ (PEGASUS AIRLINES) . ... ЗРУЧНІ МАРШРУТИ АВІАКОМПАНІЇ LOT ДО МІСТ США ТА КАНАДИ : ЛЬВІВ-ВАРШАВА-ЧИКАГО, ЛЬВІВ-ВАРШАВА-НЬЮ ЙОРК, ЛЬВІВ-ВАРШАВА-ТОРОНТО ... ЩОДЕННІ РЕЙСИ АВІАКОМПАНІЇ LOT ЗІ ЛЬВОВА ДО ВАРШАВИ ....

VIP-ПОСЛУГИ АЕРОПОРТІВ

VIP-сервіс

Замовити послуги VIP залу можна в офісах "КИЙ АВІА".

До уваги пасажирів, які бажають отримати максимально комфортне та зручне обслуговування діє окремий Vip-термінал. VIP-зали очікування

VIP- зали очікування – це зона підвищеного комфорту. У залі очікування є безкоштовний бездротовий Wi-Fi доступ до інтернету.
Для VIP-пасажирів працює цілодобовий бар. Під час очікування посадки на рейс, VIP-пасажирам запропонують свіжу пресу. У VIP-залі час пройде максимально комфортно і непомітно. Оформленням Ваших документів і багажу буде займатися співробітник VIP-залу. Для Вас будуть заброньовані кращі місця в салоні авіалайнера, за бажанням до повітряного судна VIP-пасажирів доставляє спеціальний комфортабельний мікроавтобус VIP-залу.
Кожного Vip-клієнта супроводжує співробітник Vip-термінала, який володіє іноземними мовами та може допомогти вирішити будь-які питання. Vip-пасажири можуть розраховувати на повну конфіденційність, вхід до терміналу обмежений, є окрема парковка

Літайте з комфортом.


ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ, ЩО ВІДЛІТАЮТЬ:

Обслуговування пасажирів, що вилітають:


Зустріч пасажирів та проводжаючих осіб у секторі VIP.
Надання місць для очікування вильоту в комфортабельному приміщенні - залі очікування.
Реєстрація квитків, оформлення багажу та ручної поклажі.
Доставка багажу до реєстраційної стійки, організація проходження пасажирів, їхнього багажу і ручної поклажі контролю на безпеку .

Організація проходження митного, прикордонного та інших видів контролю.

надання послуг бару (чай, кава, вода мінеральна)

надання послуг зв'язку: телефон, факс, інтернет.
Перевезення пасажирів, їх багажу та ручної поклажі до трапу повітряного судна, а також завантаження багажу на борт повітряного судна.



ОБСЛУГОВУВАННЯ ПАСАЖИРІВ, ЩО ПРИЛІТАЮТЬ:

Зустріч пасажирів біля трапу
повітряного судна .
Перевезення пасажирів, їх багажу до залу VIP.
Організація
проходження митних і паспортних формальностей в секторі VIP .
Надання зустрічаючим комфортабельних приміщень для очікування пасажирів, що прилітають.
надання комфортабельних приміщень для зустрічей, конференцій, переговорів;
надання послуг бару (чай, кава, вода мінеральна)
надання послуг зв'язку: телефон, факс, інтернет.
Доставка багажу та ручної поклажі до поданого для зустрічаючих транспорту.

ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ

Надання послуг зв'язку: телефон (міський, міжміський), факс, ксерокопіювання, інтернет.
Надання комфортабельних приміщень для проведення зустрічей, переговорів.
Бронювання місць у готелях, виклик таксі для доставки пасажирів до місця слідування.
Бронювання, продаж авіаквитків.
Послуги ресторану та бару (за окрему платню).

Обслуговування дітей до 2 років здіснюється безкоштовно (послуги бару не надаються)

Для замовлення обслуговування у VIP-залах телефонуйте за номером +38 0362 26-55-94 або пишіть нам на електронну адресу [email protected]


Назад